اطلاعیه درخواست وام های دانشجویی نوبت دوم دانشگاه زنجان اعلام شد

به گزارش سفر به کیش، اطلاعیه درخواست وام های دانشجویی (روزانه، نوبت دوم) دانشگاه زنجان اعلام شد و بر این اساس، زمان در خواست وام دانشجویی نیمسال دوم سال تحصیلی جاری از 15 تا 30 بهمن است.

اطلاعیه درخواست وام های دانشجویی نوبت دوم دانشگاه زنجان اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا در مقطع دبیرستان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، اطلاعیه درخواست وام های دانشجویی (روزانه، نوبت دوم) دانشگاه زنجان اعلام شد که بر این اساس زمان در خواست وام دانشجویی نیمسال دوم سال تحصیلی جاری از 15 تا 30 بهمن ماه است و دانشجویان به وسیله پایگاه اینترنتی https://bp.swf.ir می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

گفتنی است که درصورت وجود مشکل در سایت دانشجویان می توانند به ساختمان معاونت دانشجویی مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های 33052283-33052643 با پیش شماره 024 تماس بگیرند.

گفتنی است، دانشجویانی که قبلاً از وام ضروری استفاده کرده اند، در درخواست وام ضروری مجدد، نوع سند ارائه شده، الزاماً باید متفاوت با سند وام ضروری قبلی باشد. همچنین فاکتور های ارائه شده می بایست دارای نام ونام خانوادگی دانشجو و تاریخ باشد و از تاریخ فاکتور بیشتر از 6 ماه سپری نشده باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 747

به "اطلاعیه درخواست وام های دانشجویی نوبت دوم دانشگاه زنجان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه درخواست وام های دانشجویی نوبت دوم دانشگاه زنجان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید