استقلال باید به دنبال قهرمانی حذفی باشد، مجیدی تیم را آسیایی میکند

به گزارش سفر به کیش، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال بعد از آغاز مجدد لیگ برتر دو بار به میدان رفت که یک شکست و یک مساوی حاصل کار شاگردان فرهاد مجیدی بود.

استقلال باید به دنبال قهرمانی حذفی باشد، مجیدی تیم را آسیایی میکند

در مورد عملکرد شاگردان مجیدی، ایوب اصغرخانی پیشکسوت آبی پوشان و مربی سابق تیم های پایه این باشگاه در مصاحبه با خبرنگاران گفت: شرایط تیم فعلا خوب نیست و ما امیدواریم تیم متحول شده و به شرایط ایده آلی که قبل از شیوع بیماری کرونا داشت بازگردد.

وی بیان داشت: در بازی مقابل فولاد و سایپا آن شادابی لازم و تنوع تاکتیکی دیده نشد. البته با پتانسیلی که در تیم چه از نظر بازیکن و چه در کادر فنی سراغ داریم به بهبود شرایط بسیار امیدوار هستم.

اصغرخانی در مورد شرایط این تیم در ادامه مسابقات لیگ برتر گفت: با صحبت های مجیدی موافق هستم و یقین دارم این تیم سهمیه آسیا را کسب خواهد نمود. ضمن این که قهرمانی جام حذفی کاملا در دسترس است و به طور کلی باید کسب این جام هدف گذاری گردد.

پیشکسوت آبی پوشان توضیح داد: سعادتمند کوشش زیادی برای بهبود شرایط باشگاه انجام داده و بستر را برای موفقیت فراهم نموده که باید از این شرایط پیش آمده نهایت استفاده برای موفقیت تیم صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1087

به "استقلال باید به دنبال قهرمانی حذفی باشد، مجیدی تیم را آسیایی میکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال باید به دنبال قهرمانی حذفی باشد، مجیدی تیم را آسیایی میکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید