استفاده از ظرفیت سمن ها در ترویج فرهنگ مهدویت

به گزارش سفر به کیش، خبرنگاران/لرستان مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان با تاکید بر لزوم اسفاده از ظرفیت سمن ها برای ترویج فرهنگ مهدویت، گفت: برنامه های بنیاد مهدویت باید مروج سبک زندگی اسلامی باشد.

استفاده از ظرفیت سمن ها در ترویج فرهنگ مهدویت

مریم پورسرتیپ در اجلاس مهدویت منطقه 5 کشور که امروز دهم مهرماه در سالن اجتماعات سازمان جهادکشاورزی لرستان برگزار گردید، اظهارکرد: برنامه های فرهنگی بنیاد مهدویت بهترین سرمایه گذاری برای مبارزه با آسیب های اجتماعی است و انتظار داریم که بخشی از آسیب های اجتماعی با تاسی به فرهنگ مهدویت حل گردد.

وی ترویج فرهنگ مهدویت را ترویج سبک زندگی اسلامی دانست و با تاکید بر این که برنامه های مهدوی ترویج دهنده سبک زندگی اسلامی باشد، گفت: در شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا به واسطه مسائل مالی، آسیب های اجتماعی نیز بیشتر می گردد و تنها راه مهار آسیب های اجتماعی برنامه ریزی مدون در حوزه دین و مناسبت های اجتماعی است.

پورسرتیپ با تاکید بر این که بنیاد مهدویت سرمایه عظیمی از علما و روحانیت است، توضیح داد: تاثیرگذاری روحانیت در جامعه در تمام سطوح وجود دارد کمااینکه در کلاس های مشاوره جلوگیری از طلاق با بهره گیری از ظرفیت روحانیت، آمار طلاق کاهش پیدا نموده است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان با تاکید بر این که شورای برنامه ریزی بنیاد مهدویت در تمام سطوح می تواند به ترویج فرهنگ مهدوی کند، اضافه نمود: بنیاد مهدویت در راه ترویج فرهنگ مهدویت از ظرفیت سازمان های مردم نهاد استفاده کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1222

به "استفاده از ظرفیت سمن ها در ترویج فرهنگ مهدویت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از ظرفیت سمن ها در ترویج فرهنگ مهدویت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید