استفاده از آزمایشگاه های مهندسی زلزله برای افزایش توانمندی شرکت های دانش بنیان

به گزارش سفر به کیش، معاون علمی و فناوری رییس جمهور از پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مجموعه آزمایشگاه های پیشرفته مهندسی زلزله بازدید کرد.

استفاده از آزمایشگاه های مهندسی زلزله برای افزایش توانمندی شرکت های دانش بنیان

به گزارش خبرنگاران، صبح امروز سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور از پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مجموعه آزمایشگاه های پیشرفته مهندسی زلزله بازدید کرد.

در این بازدید بر ضرورت استفاده از ظرفیت های این مجموعه پژوهشی و آزمایشگاهی برای توسعه و افزایش توانمندی شرکت های دانش بنیان تأکید و زمینه ها برای رونق همکاری و حمایت های این مجموعه برای استقرار واحدهای فناور و ارائه خدمات به فعالان زیست بوم نوآوری فراهم شد.

مجموعه آزمایشگاه سازه این طرح شامل سالن آزمایشگاه های کف و دیوار عکس العمل و آزمایشگاه میز لرزان و فضاهای نمونه سازی و پشتیبانی مرتبط در زیربنایی به مساحت 3700 متر مربع در حال انجام و تکمیل شدن است.

بر اساس اعلام معاونت علمی، آزمایشگاه های پژوهشگاه زلزله شناسی کشور در حوزه مسائل مهندسی زلزله، سازه و خاک در کشور فعالیت می نماید. در این آزمایشگاه امکان به کارگیری تجهیزات برای صنایع زیربنایی کشور مانند صنعت نفت، صنعت پتروشیمی، آب و برق و بسیاری دیگر از صنایع فراهم شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 862

به "استفاده از آزمایشگاه های مهندسی زلزله برای افزایش توانمندی شرکت های دانش بنیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از آزمایشگاه های مهندسی زلزله برای افزایش توانمندی شرکت های دانش بنیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید