از کشف محموله گوشی های قاچاق تا کاهش سرقت های مهم در بندرعباس

به گزارش سفر به کیش، فرمانده انتظامی بندرعباس از کاهش 21 درصدی سرقت های مهم در شهرستان از ابتدای امسال تاکنون در شهرستان اطلاع داد و اضافه نمود: باهوشیاری و کوشش ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس محموله 44 میلیاردی گوشی های قاچاق به مقصد نرسید.

از کشف محموله گوشی های قاچاق تا کاهش سرقت های مهم در بندرعباس

به گزارش خبرنگاران، سرهنگ محمداسماعیل مشایخ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی از ابتدای امسال تا کنون شاهد کاهش 21 درصدی سرقت های مهم و کاهش 2 درصدی وقوع جرائم خشن در سطح شهرستان بوده ایم.

وی با اشاره به افزایش 11درصدی کشف سرقت، افزایش 33 درصدی دزدان و افزایش 22درصدی متهمان تحت تعقیب، اضافه نمود: طی امسال 83 هزار تماس با مرکز فوریت های پلیسی درخصوص موارد نیازمندی پلیسی انجام شده است

مشایخ اعلام کرد: در این راستا، با کوشش نیروی انتظامی و همکاری مردم با پلیس، 22 هزار و 131 نفر معتاد متجاهر و یک هزار و 565 خرده فروش مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس با اشاره به افزایش 92 درصدی کشفیات کالای قاچاق، توضیح داد: در زمینه قاچاق 345 متهم دستگیر، 781دستگاه خودرو و 8فروند شناور توقیف شده اند.

وی توضیح داد: از ابتدای امسال 50 هزار و 386 متهم شامل دزد،مظنون به دزد،خده فروش،معتاد متجاهر،اتباع بیگانه، متهم تحت تعقیب،قاچاقچی کالا و دیگر مرتکتین سایر جرائم دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی بندرعباس با اشاره به دستگیری 185 نفر دزد طی یک ماهه اخبر، اضافه نمود: در تحقیقات بعمل آمده دزدان تاکنون به 75 فقره سرقت داخل خودرو، 18 فقره سرقت منزل، یک فقره سرقت مغازه 8 فقره سرقت خودرو، 45 فقره سرقت موتورسیکلت، 5 فقره سرقت اماکن خصوصی، 3فقره قاپ زنی، 30 فقره سرقت کابل،8فقره سرقت معابر، 17 فقره سرقت تلفن همراه و 75 فقره سایر سرقت ها معترف شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: ماموران انتظامی یگان امداد شهرستان بندرعباس حین گشت زنی در حوزه استحفاظی و در نوار ساحلی این شهرستان به افرادی که در حال تخلیه کالای قاچاق از دو فروند شناور بودند برخورد و بلافاصله موضوع توقیف شناور و دستگیری عوامل قاچاق را در دستور کار قراردادند.

وی اضافه نمود: ماموران در یک اقدام ضربتی 3 نفراز قاچاقچیان را دستگیر و ضمن توقیف دو دستگاه خودرو و یکدستگاه موتور سیکلت، در بازرسی از محل تعداد هزارو 61 دستگاه دستگاه انواع تلفن همراه و 400 عدد لوازم جانبی گوشی تلفن همراه کشف و ضبط کردند.

مشایخ ارزش این محموله قاچاق کشف شده را 44 میلیارد ریال دانست و مطرح نمود: کوشش پلیس برای شناسایی ودستگیری دیگر عوامل قاچاق ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 443

به "از کشف محموله گوشی های قاچاق تا کاهش سرقت های مهم در بندرعباس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از کشف محموله گوشی های قاچاق تا کاهش سرقت های مهم در بندرعباس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید