ادامه حمایت های بیمه ای از خبرنگاران

به گزارش سفر به کیش، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد که حمایت بیمه ای خبرنگاران همچنان مورد توجه جدی این وزارتخانه است و تداوم دارد.

ادامه حمایت های بیمه ای از خبرنگاران

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایلنا، سیدعباس صالحی عصر امروز پنجشنبه در نشست با اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در استان اردبیل با بیاان اینکه سال گذشته سه هزار خبرنگار در کشور بیمه شدند، اظهارکرد: این روند با پیگیری جدی دولت دوازدهم برای رفع مشکل خبرنگاران و اهالی رسانه همچنان ادامه می یابد تا به تدریج شاهد رفع یکی از مسائل اصلی این قشر زحمتکش و تاثیرگذار باشیم.

وی با اشاره به واگذاری مجوز به نشریات ادامه داد: دو دیدگاه در این زمینه وجود دارد. عده ای معتقد به حذف مجوز و باز گذاشتن راه برای ثبوت برتری و امتیاز نشریه در بازار کارند و برخی هم فعالیت در نشریات و رسانه ها را یک کار حرفه ای و تخصصی دانسته و به طور جدی باور دارند که باید فقط به افراد دارای صلاحیت ، مجوز فعالیت در این عرصه داده شود. معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد با لحاظ هر دو دیدگاه در حال بازنگری مراحل و روند صدور مجوز به نشریات است که نتیجه آن اطلاع رسانی خواهد شد.

صالحی همچنین درباره پرداخت یارانه نقدی به نشریات فعال گفت: شیوه نامه جدید برای شفاف سازی بیش از پیش چگونگی این روند تهیه شده که این شیوه نامه برای آگاهی همه تلاشگران این عرصه به زودی در سایت مطبوعاتی این وزارتخانه بارگذاری می شود.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 379

به "ادامه حمایت های بیمه ای از خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه حمایت های بیمه ای از خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید