آقای گلی سردار آزمون در روسیه تارومار شد

به گزارش سفر به کیش، هفته سی ام و خاتمهی مسابقات لیگ فوتبال روسیه دیروز یکشنبه برگزار گردید. در یکی از این بازی ها، تیم زنیت در غیاب سردار آزمون مهاجم ایرانی خود به مصاف تامبوف رفت که این بازی با نتیجه 5 بر یک به سود زنیت ‬به خاتمه رسید.

آقای گلی سردار آزمون در روسیه تارومار شد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

این بازی در شرایطی برگزار گردید که زنیت پیش از این قهرمانی خود را در لیگ روسیه قطعی نموده بود و سردار آزمون هم تا قبل از ملاقات امروز با 19 گل در صدر جدول گلزنان قرار داشت و شانس نخست کسب عنوان آقای گلی بود. با این حال معادلات آقای گلی لیگ روسیه در این مسابقه بر هم خورد و آزمون نتوانست این عنوان را از آن خود کند.

در ملاقات زنیت با تامبوف، آرتم زوبا همتیمی آزمون پیروز شد چهار گل از گل های زنیت را به ثمر برساند و در حالی که در جدول گلزنان 3 گل از آزمون عقب بود، در نهایت 20 گُله شد و فرش آقای گلی را از زیر پای آزمون کشید!

کاپیتان تیم زنیت با عملکرد درخشان خود در این بازی، شمار گل های خود را به بیش از 200 گل افزایش داد. او بعد از به ثمر رساندن گل نخست به تامبوف، تی شرت خود را که روی آن عدد 200 نقش بسته بود با پیغام: همچنان گرسنه رو به دوربین تلویزیونی نشان تا به میل بالای خود برای گلزنی اشاره داشته باشد.

آزمون و زوبا سال گذشته هرکدام 17 گل برای تیم زنیت به ثمر رساندند.

سردار آزمون یک فصل دیگر با زنیت قرارداد دارد، اما گفته می گردد احتمالاً فصل آینده در یک تیم دیگر اروپایی بازی خواهد نمود. قیمت آزمون حدود 20 میلیون یورو تخمین زده می گردد و در هفته های گذشته از تیم های آ. اس رم، ناپولی و آتالانتا ایتالیا، دورتمند آلمان، والنسیا و سویا اسپانیا به عنوان مشتریان آزمون نام برده شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 29 خرداد 1400 بروزرسانی: 29 خرداد 1400 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 1650

به "آقای گلی سردار آزمون در روسیه تارومار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقای گلی سردار آزمون در روسیه تارومار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید