آقایان مدیر، پرسپولیس را کاملا رها کرده اند، ادامه لیگ مصلحت نیست

به گزارش سفر به کیش، بیژن ذوالفقارنسب در مصاحبه با خبرنگار مهر، درخصوص ادامه تعطیلی مسابقات فصل جاری لیگ برتر با توجه به شرایط فعلی کشور به خاطر بیماری کرونا گفت: این شرایط کاملاً اجتناب ناپذیر است. به نظرم مصلحت ورزش در همین امر است تا بازی ها برگزار نشود. به هیچ وجه قابل مقایسه با کشورهای دیگر نیستیم. باید بپذیریم که امکانات سخت افزاری مناسبی در مقایسه با لیگ های اروپایی نداریم.

آقایان مدیر، پرسپولیس را کاملا رها کرده اند، ادامه لیگ مصلحت نیست

کارشناس فوتبال ایران افزود: سلامتی مهم ترین اصل برای ادامه زندگی است. روح ورزش در حفظ سلامتی دست اندرکاران یک دیدار خلاصه می شود.نباید آسیبی به روحیه ورزش ایران بزنیم. رفتار عجولانه می تواند تبعات جبران ناپذیری برای سلامت کشور داشته باشد.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اینکه اگر تصمیم به لغو ادامه بازی های لیگ گرفته شود تاکید کرد: باید کارگروه ویژه ای برای مشخص تکلیف لیگ برتر در نظر گرفته شود. باید تمام ابعاد را بررسی کرد. سخت ترین و در عین حال مشخص ترین حالت ممکن برگزاری بازی هاست اما اگر قرار بر لغو لیگ شد باید امسال را نادیده بگیرند. اعلام قهرمان در شرایط فعلی می تواند نکات مثبت و منفی به همراه داشته باشد.

ذوالفقارنسب که مدتی به عنوان مشاور وزیر ورزش و جوانان فعالیت داشت درباره اینکه آیا با وی درباره آینده مدیریت باشگاه پرسپولیس صحبتی شده است شرح داد: با من هیچ صحبتی در این زمینه نشده است. مدت هاست ارتباطی با وزیر ورزش ندارم. بیشتر از سه چهار ماه است که هیچ تماسی بین من و آقای سلطانی فر نبوده است.

وی ادامه داد: به نظر می رسد آقایان در اداره پرسپولیس مستاصل شده اند و آن را کاملاً رها کرده اند. شاید پرسپولیس در کوتاه مدت نتیجه فنی خوبی را هم بگیرد اما قطعاً در سال های آینده با مسائل بسیار جدی روبرو خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 971

به "آقایان مدیر، پرسپولیس را کاملا رها کرده اند، ادامه لیگ مصلحت نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقایان مدیر، پرسپولیس را کاملا رها کرده اند، ادامه لیگ مصلحت نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید