اینستاگرام دانلود ریلزهای حساب های عمومی را برای کاربران سراسر دنیا ممکن کرد

به گزارش سفر به کیش، دیجیاتو: اینستاگرام چند ماه پیش امکان دانلود ریلزهای حساب های عمومی را برای کاربران در ایالات متحده فراهم کرد. اما حالا کاربران در سراسر دنیا به قابلیت دانلود ریلز اینستاگرام دسترسی پیدا نموده اند.

اینستاگرام دانلود ریلزهای حساب های عمومی را برای کاربران سراسر دنیا ممکن کرد

به گفته آدام موسری، رئیس اینستاگرام، کاربران این شبکه اجتماعی در سراسر دنیا حالا به چنین قابلیتی دسترسی دارند. پیش از این تنها می توانستید ریلزها را برای مشاهده در آینده در حساب خود ذخیره کنید.

به گفته موسری، روی ویدیوی دانلودشده واترمارک اینستاگرام با نام حسابی که آن را منتشر نموده، قرار می گیرد که در این زمینه تفاوتی با تیک تاک ندارد.

دانلود ویدیوهای ریلز اینستاگرام با ویژگی نو این شبکه اجتماعی کار سختی نیست. برای این کار تنها کافیست روی دکمه اشتراک گذاری ضربه بزنید و سپس در منویی که باز می گردد، گزینه دانلود را انتخاب کنید. به همین راحتی می توانید ویدیوهای ریلز را دانلود کنید، البته همان طور که گفتیم، روی آن ها واترمارک قرار می گیرد.

لازم به ذکر است که حساب ها می توانند مانع از دانلود ریلزهای خود شوند، حتی اگر صاحب حساب عمومی باشند. برای غیرفعال کردن قابلیت دانلود ریلزها، باید به تنظیمات، حریم خصوصی و ریلز و ریمیکس بروید. در این بخش گزینه Allow people to download your Reels را غیرفعال کنید.

منبع: انتخاب
انتشار: 2 آذر 1402 بروزرسانی: 2 آذر 1402 گردآورنده: kishnet65.ir شناسه مطلب: 2293

به "اینستاگرام دانلود ریلزهای حساب های عمومی را برای کاربران سراسر دنیا ممکن کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام دانلود ریلزهای حساب های عمومی را برای کاربران سراسر دنیا ممکن کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید